Algemene voorwaarden

Handen in de lucht! Ontzettend leuk dat we samen aan de slag gaan. De Handcoach wil kwaliteit leveren. Om deze kwaliteit te waarborgen zijn er een aantal algemene voorwaarden van toepassing. Voor de leesbaarheid heb ik gekozen voor de ik-vorm. Waar ‘ik’ of ‘mijn’ staat wordt het bedrijf De Handcoach bedoeld.

Wat kan De Handcoach voor mij betekenen?

Op basis van jouw behoefte kun je kijken naar de mogelijkheden die De Handcoach biedt. Als je kiest voor een handanalyse, training of workshop, dan staat er op mijn website vermeld wat je krijgt voor de daarbij behorende actieprijs. Bij een handleessessie spreken we samen vooraf goed af welke mogelijkheden er zijn en wat je krijgt voor de door mij voorgestelde offerteprijs.

Wat kost een dienst van De Handcoach?

Je vindt de prijzen van mijn handanalyses, producten, trainingen en workshops op mijn website. De prijzen zijn altijd inclusief 21% BTW, tenzij anders vermeld. Voor een handleessessie geldt een op maat prijs. Hiervoor maak ik een offerte, welke vrijblijvend en twee maanden geldig is.

Aanbiedingen, prijzen of offertes gelden niet automatisch voor toekomstige diensten of offertes.

Soms schrijf ik speciale acties uit. De prijzen die ik communiceer over een bepaalde actie of periode zijn dus ook alleen geldig in die genoemde periode of voor het betreffende product. Na afloop van die periode kan je geen rechten meer ontlenen aan die gecommuniceerde prijs.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Je kunt direct een afspraak voor een handanalyse in mijn agenda maken. Werkdagen, avonduren en zaterdagen zijn mogelijk voor een afspraak. Staat er geen gewenste optie tussen, dan kun je contact met mij op te nemen. Dat kan via het contactformulier, door mij te bellen, een berichtje te sturen, of een e-mail te zenden.

Als je (vervolgens) tot aankoop overgaat, accepteer je meteen deze algemene voorwaarden.

Op welke wijze kan ik betalen?

Je kunt een handanalyse, training of workshop direct betalen via de website via iDEAL. Mocht je op een andere manier willen betalen neem dan contact met mij op. De betaling dient voldaan te zijn voordat we gaan starten, dan is je deelname ook definitief. Indien gewenst kan ik een factuur toesturen. 

Voor een handleessessie ontvang je een factuur. De betaling van de factuur dient voldaan te zijn voordat we gaan starten. Ik hanteer een betalingstermijn van 14 dagen. In overleg kan je grotere bedragen in termijnen betalen.

Heb ik recht op een bedenktijd?

Wettelijk gezien heb je een bedenktijd van 14 dagen na dag van aanschaf. Na deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om deelname aan een van mijn diensten te annuleren en ben je verplicht de volledige actieprijs te betalen. Deze bedenktijd is helaas niet van toepassing voor ondernemers.

Retouren van de Selfcare Cards gaat als volgt:

  • De retour te zenden artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden aangemeld via een e-mail naar: melissa@handcoach.nl
  • Het artikel moet in de originele verpakking worden teruggestuurd.
  • Retour gezonden artikelen kunnen helaas niet worden teruggenomen wanneer ze: beschadigd zijn en/of wanneer je zelf hebt getracht de schade te herstellen.
  • De retour te zenden artikelen moeten binnen 14 dagen na aanmelding van de retour (via melissa@handcoach.nl) teruggestuurd worden én ontvangen zijn door De Handcoach.
  • Het risico van de retourzending ligt bij de consument, De Handcoach adviseert om een retourzending met track & trace te versturen.
  • De kosten voor de retourzending komen voor je eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen met én schriftelijk bevestigd door De Handcoach.
  • Let erop dat je de retourzending voldoende frankeert, anders kan deze helaas niet door De Handcoach in ontvangst genomen en gecrediteerd worden.
  • Verwerking en terugbetaling retourzending

  • De retourzending wordt na ontvangst van de artikelen per e-mail bevestigd. Het totaalbedrag van de retour gezonden artikelen zal door De Handcoach gecrediteerd worden en z.s.m. teruggestort worden op het corresponderende bankrekeningnummer.
  • De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de consument en worden niet teruggestort.

Kan ik een afspraak annuleren?

Je kunt een handanalyse uiterlijk 24 uur van te voren afzeggen en een nieuwe handanalyse inplannen. Als de handanalyse later dan 24 uur van te voren afgezegd wordt, vervalt de afspraak en kan deze niet meer ingehaald worden.

Je kunt een training of workshop uiterlijk 48 uur van te voren afzeggen en kijken of er een alternatief mogelijk is. Als de workshop later dan 48 uur van te voren afgezegd wordt, vervalt de deelname en kan de workshop niet ingehaald worden.

Een reeds gemaakte afspraak voor een handanalyse, training of workshop kan uiterlijk drie keer verschoven/afgezegd worden. Als je besluit de handanalyse, training of workshop te laten vervallen, wat ik ontzettend jammer zou vinden, dan vindt er geen restitutie plaats.

Je kunt een handleessessie uiterlijk 48 uur van te voren afzeggen en gezamenlijk kijken we of er een alternatief mogelijk is. Als de handleessessie later dan 48 uur van te voren afgezegd wordt, vervalt de gehele sessie.

Zijn mijn gegevens veilig bij jou?

Als je een dienst bij mij afneemt kun je ervan uitgaan dat ik zorgvuldig omga met jouw persoonsgegevens en de informatie die je mij toevertrouwd. Ik neem jouw privacy uiterst serieus en houd mij aan een geheimhoudingsplicht.

Moet ik jouw adviezen opvolgen?

Ik geef adviezen niet zomaar, maar het is geheel aan jou of je die al dan niet opvolgt. Vooropgesteld staat dat ik geen arts ben. Alle handreikingen die tijdens een van mijn diensten worden gegeven zijn slechts adviezen. Wat je hiermee doet is jouw eigen verantwoordelijkheid en keuze. Dat betekent dat je mij niet aansprakelijk kunt stellen voor de (indirecte) gevolgen van het al dan niet opvolgen van mijn advies.

Wat moet ik doen als ik ontevreden ben?

Het kan voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. Dit vind ik natuurlijk erg spijtig en ik zal mijn uiterste best doen om het voor je op te lossen. Stuur mij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na afronding van mijn dienst, een e-mail. Laat hierin zo duidelijk mogelijk weten waar je ontevreden over bent. Ik zal dan binnen 14 dagen jouw klacht in behandeling nemen en beantwoorden. Mochten we er samen niet uitkomen dan kunnen we het geschil aan de rechter voorleggen. Maar laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.

Deze algemene voorwaarden zijn herzien en opgesteld op 1 september 2019.